2006/06/12

part a tó szélén




9 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Gyönyörű színvilág, és szívesen leülnék a partjára.

11:33 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Klasszikus szerkesztés, az ösvény szépen vezeti a tekintetet a középen levő fő téma, a két fa felé, amelyek úgy állnak a parton, mint egy pár, férfi és nő.
A színek szépek, de ezt már megszokhattuk a Fujitól, ez az egyik erőssége ennek a márkának. A kép éles és részletgazdag, jó az expozíció, gratulálok.

Készült több kép is erről a helyről? Megnéznék egy olyat, ahol a két fa nem középen van, hanem mondjuk a kép jobb oldali harmadában, így több teret és figyelmet hagyva a tónak.

9:42 de.  
Blogger Ági írta...

Noli: szeretem nagyon a kék-zöldet, csak nem a szemem alatt. :D
Egykutya: igen, egy férfi és egy nő. Még az elsődleges nemi jellegek is jól kivehetőek. :D
Amúgy nem akartam feltenni ezt a képet, mert nekem kizárólag a színei tetszenek.

10:08 de.  
Anonymous Névtelen írta...

Nekem is feltűnt a baloldali hmm égnek meredő hmm ágaskodó tagja ;)

11:30 de.  
Anonymous Névtelen írta...

eh, nők. :D

12:17 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Perverz egy kép ez. (-:

6:03 du.  
Anonymous Névtelen írta...

ne hallgass már azokra, akik nem értik a művészetet, pláne a természetet, vedd le onnan azt a 18-as karikát, de gyorsan!!

8:27 du.  
Blogger Ági írta...

Anonymous: értik ők, és legalább annyira szeretnek a természetben fotózni, mint én. Ebben biztos vagyok.
Idővel leveszem. ;-)

8:59 du.  
Anonymous Névtelen írta...

nagyon szép kép, és mellette egy csöppet humoros, tetszik :)

12:19 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal