2006/06/10

kikötő



12 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Ez nekem ódon hangulatot áraszt.

8:45 du.  
Anonymous Névtelen írta...

És ne felejtsük el, hogy ez egy jól kivitelezett makró, a megfelelő helyre állított élességgel, szépen elmosott háttérrel. A hangulata szerintem mindenkinek mást juttat eszébe, de valamit biztos megmozgat mindenki fejében. Számomra ezektől a tulajdonságoktól jó ez a kép. Grat! :)

9:55 de.  
Anonymous Névtelen írta...

a zene jó, a zene finom, a zene különleges... :) tudod.

5:55 du.  
Anonymous Névtelen írta...

nagyon tetszik, bár én nem tudok ilyen szakszerű véleményt mondani (írni), mint az előttem szólók. :)

ui.: csak nem gitározol? :)

9:32 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Ugye, hogy rájött mindenki a gitárra... :)

10:16 de.  
Blogger Ági írta...

Ez nem gitár, kikötő! :D
Milo: általános iskolás koromban jártam zeneiskolába, ahol hegedülni és gitározni is tanultam. Az előző gitáromat ellopták, ezt a Jézuska hozta 2 éve, csak a magam szórakoztatására játszom rajta. ;-)

10:26 de.  
Anonymous Névtelen írta...

Elég perverz dolog egy kikötőn gitározni. :D

12:34 du.  
Anonymous Névtelen írta...

én azt hittem, hogy ez egy hajón van, tudjátok, ahova kikötik a hajóknak a madzagjait. huh durván jó.

6:31 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Durván jó? Ez annyira jó, hajó! :-)
(szerintem teljesen egyértelmű, hogy egy gitár húr lába van a fotón)

7:29 du.  
Anonymous Névtelen írta...

...vagy minek nevezik azt ott a gitár nyakának a végén... jaj :)

7:30 du.  
Blogger Ági írta...

De lehet: kikötő. ;-)

10:10 du.  
Anonymous Névtelen írta...

gi: igaz, rosszul láttam, ez tényleg kikötő. ;-] biztos nem volt rajtam a szemüvegem

12:09 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal