2006/05/14

tükör



15 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Reméltem, hogy a címnek megfelelő fotó lesz itt :)

8:53 du.  
Anonymous Névtelen írta...

na ezek a kedvenc kepeim..:)
nekem van egy nikon polar szurom eladooo:)

12:56 du.  
Anonymous Névtelen írta...

hűs akarom mondani cool

7:57 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Fantasztikus. :)

8:32 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Gyönyörű fotó!
Szeretem, amikor a valós kép a víz tükréből köszön vissza!
Köszönöm az élményt!

10:07 du.  
Blogger Ági írta...

Köszönöm.
Van ám polárszűrőm, születésnapomra kaptam. Mindig nálam van, a fotóstáskám belső zsebében hordom. Éppen azért, mert ajándék, nagyon óvom, csak ritkán veszem elő.
Legközelebb nem feledkezem meg róla, és majd meg is jegyzem, ha polárszűrővel készült a kép. :-)

10:21 du.  
Anonymous Névtelen írta...

szép :) szokás szerint.
ági... hatalmas kérés: pislants már majd el, ha időd engedi, a blogomba... kattintottam jó párat a hétvégén (gyalázatos módon: mobillal :) ), nagyon vártam, hogy esetleg... kommentelsz hozzá, mert feltettem pár képet...
ha nem, nem. :)

kézcsók.

8:03 de.  
Blogger Ági írta...

Mohi, ne hülyéskedj, ez nem hatalmas kérés, örömmel megnézem a képeidet. Egyébként már láttam a fotókat, nagyon ügyi vagy. ;)

10:18 de.  
Anonymous Névtelen írta...

deseda e ez?

6:20 du.  
Blogger Ági írta...

ahhát :)

4:23 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Ááá. Bálint helybeli csóka ;)

8:32 du.  
Anonymous Névtelen írta...

ági, amúgy, ha gondolod, át tudom küldeni a képeket, mondjuk msn-en :) 71 mega tömörítve :lol:
viszont sorozatképet nem nagyon csinálok vele többet (4 db / kattintás, a méhecskénél mondjuk indokolt volt, de máshol már nem annyira), mert az csak 640x480.

de tényleg csoda kis masina ez a telefon :lol: pláne a makro üzemmód miatt :)

11:29 de.  
Anonymous Névtelen írta...

bizony, még! :)

12:34 de.  
Blogger Ági írta...

Jól van, jól van. Nemsokára. ;-)

9:48 de.  
Anonymous Névtelen írta...

hát mondjuk én nem is figyeltem a fájlnevet, de most hogy így mondod... á.

1:33 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal