2006/04/30

szuri

Ma lejárt a National Geographic fotópályázat nevezési határideje.
Biztosan rengeteg nagyon jó pályamunka érkezett be, de az enyém nincs köztük. Talán merész volt részemről kezdő fotósként egy ilyen országos pályázatra való nevezés gondolata. De akkor mégis eszembe jutott egy jó ötlet. Mivel sem a fényképezőgépem, sem én nem vagyok profi, ezért abban a kategóriában kell alkotnom, amelybe várhatóan a legkevesebb pályamunka érkezik, illetve olyan témát kell találnom, ami egyedi, az átlagember számára elérhetetlennek tűnhet.
Mindenhová vittem a fényképezőmet: munkába, bevásárolni, bringázáshoz, a balesetire, amikor bementem a tesómhoz. (Nem beteg, medikus). Készítettem képeket vizsgálatról, kötözésről, gipszelésről, érdekes röntgen felvételekről. Lett köztük egy-egy jól sikerült fotó, de végül úgy döntöttem, megtartom magamnak.
Egy képet most mégis megosztanék veletek. A fiatalember sportolás közben sérült meg, kiugrott a helyéről a bal keze mutatóujja. A kép a baleset után 2 nappal készült, a soron következő meccs előtt Oberst-féle vezetéses érzéstelenítést kapott, hogy játszani tudjon. Az illetőnek érezni, nekem pedig fotózni volt kellemetlen, a kép is az. Akit ezek után is érdekel, ide kattintva megnézheti.

10 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Tényleg elég durva... Viszont pont ettől hatásos.

10:49 de.  
Anonymous Névtelen írta...

hú mikor az én kezem törött ketté, azt kellett volna lefotóznod. az még a kamerának is fájt volna

12:58 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Nekem így szurkálták a mellem közét a mellhártya leválásom miatt.

Edzett vagyok az ilyen képekhez.

A pályázatról. Nekem pl. a gépem nem is tudja azokat a nagy felbontásokat, amiket nevezési feltételként szabtak. Pedig egy elég jó gépem van.

Másrészt ezeken a pályázatokon sokszor nyernek teljesen amatörök, mert eredti témával, képpel rukkolnak elő.

8:20 de.  
Blogger Ági írta...

balinto, a kettétört kezedet nem, de ahogy összevarják, összecsavarozzák, azt talán lefotóznám.
Romsy borotválkozását az első randi előtt (“.... on the first date” :D), Ana mellét tű nélkül bármikor nagyon szívesen. ;)

1:39 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Szavadon foglak ;)

2:08 du.  
Anonymous Névtelen írta...

A kedves hölgy betekintene a fotoimos postafiókjába és válaszolna?

8:43 de.  
Anonymous Névtelen írta...

különben már csak az összevarrás helye látszik, de ha akarod, azt még lefényképezheted ;)

12:12 de.  
Blogger Ági írta...

Inkább azt a varrást, ami a lábszáradon van. ;)

6:07 du.  
Anonymous Névtelen írta...

A pali kezén "szeretlek mari (ez áthúzva - azért így, mert aszondja "Your HTML cannot be accepted: Tag is not allowed: <strike>") bözsi" jellegű tetoválás van, vagy mifene? :)

-Garli

3:45 du.  
Blogger Radikális Lajos írta...

szegeny

3:28 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal