2006/04/25

rózsaszín mennyország




9 megjegyzés:

Blogger Ági írta...

Temesvár utca? :D

4:20 du.  
Blogger Ági írta...

Azt nem is mondtam, hogy azért ilyen szép ez az utca, mert anyu körzete.

8:28 du.  
Anonymous Névtelen írta...

elmondanám, hogy nagyatádon, a főút mellett végig ilyen virágos fák vannak, meg naaagy gesztenyefák, és jajjdejó. Ági kéne jönnöd ide is fotózni.. jut eszembe, elnyerte nagyatád nemrég az ország legszebb virágos városa címet. most pedig a hild-díját a városfejlesztés miatt. magyarországon egyedülálló módon másodszorra. hát na, nemhiába dolgozik apám :)

11:39 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Jaj, hogy mit össze tudnék fetrengeni alattuk ;)

Nem tettem még fel a mait, emrt fáradt vagyok hozzá, de egy kutyatej méhecskével lett volna közte. Így mára is jutott volna némi szinkron. :)

11:46 du.  
Blogger Ági írta...

Aha, tőled.
Jajj, te rossz kislány. Kár, hogy nem együtt voltunk gyerekek, szerintem jóban lettünk volna. :-)

7:42 de.  
Blogger Ági írta...

balinto, nyáron többször is megyek Nagyatádra, na, majd akkor jól lefényképezek mindent.
Nagyatádnak és édesapádnak is gratulálok a Hild-díjhoz. (Édesapádnak a kicsi fiához is) :)

8:14 de.  
Anonymous Névtelen írta...

na most egy hatalmasat sóhajtottam.
meg mindenféle szirupos, rózsaszín lávsztórik jutnak eszembe.
még akkor is ha nyálas... :)

8:13 de.  
Anonymous Névtelen írta...

áááá. ez eszméletlen... kösz! feltöltődtem ;**

2:50 du.  
Blogger Ági írta...

Amikor a kép készült, még nem nyíltak ki teljes a fák virágai. Mostanra még sokkal szebb.
Nagyon romantikus.

8:35 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal