2006/04/23

Critical mass Kaposvár, 2006.04.22.

5 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Ó. Egy Balintot látni vélek ;)

11:05 du.  
Blogger Ági írta...

Ana, az 5. vagy 6. képen? :D

11:15 du.  
Anonymous Névtelen írta...

az a kisgyrek vagyok :)
amúgymeg képzeld azt el most Ági, hogy kábé én is ilyen képeket csináltam. mármint témailag: kutya, traktoros gyerek, triálosok, ilyesmi. höhö, egy rugóra jár az agyunk.

és a Réka nevében is mondom, hogy mi is örültünk neked :)

12:09 de.  
Anonymous Névtelen írta...

az én nevemben én is mondom, hogy örültem neked Ági! és megint csak hihetetlen jó képeket csináltál:)

12:17 de.  
Blogger Ági írta...

köszönöm, köszönöm. :-)))
Noli, pont azért ezeket a képeket tettem fel, mert ezek adták meg az esemény hangulatát. Húúúúú, de jó volt!!!

1:56 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal