2006/04/15

magnolia



7 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Én ma szilvavirágot fotóztam. Ez milyen?
http://1day1photo.freeblog.hu

10:46 du.  
Blogger Ági írta...

Tulipánfának mondják, de remélhetőleg Noli erre jár, ő biztosan tudja, hogy pontosan mi a neve. ;)

11:14 du.  
Blogger Ági írta...

Magnolia x soulangiana - Nagyvirágú liliomfa.

11:44 du.  
Blogger Ági írta...

Köszi, Noli! Örülök, hogy tetszik a kép, ugyanis nagy áldozatot hoztam érte. Amellett, hogy kb. 2 méter magasságban a drótkerítésen lógva fél kézzel kapaszkodtam, a másikkal fotóztam, a kabátom és a pulcsim is kiszakadt. ;)

1day1photo: nyomom ám a szavazatokat az utolsó válaszra. :) Igazából csak egy köszönömöt szerettem volna mondani.
Köszönöm!

10:15 de.  
Anonymous Névtelen írta...

Valóban fantasztikusak ezek a képek (is).Látszik a jó gép ,a jó szem :) Én azt gondolom sok alkalommal fontosabb ki fogja a gépet,mint az hogy mit fog.
Kutyánál nekem is valami hasonló érzésem voltak mint Neked.
Én sokáig azt gondoltam,hogy egy úri passzió a fotózás ,és kezdek rájönni arra,hogy életem pillanatai,ahogy én látom és élem az életem és látom világot.
A képeid alapján Te látsz és köszönm ,hogy kutyánál megtaláltam a linked és idejuthattam.Kellenek ezek a húsvéti ajándékok.

11:56 de.  
Blogger Ági írta...

Anonymous, köszönöm. Érett itt egy szöveges bejegyzés, ami a kommentednek köszönhetően most nem született meg. De ez jót jelent. ;)

Noli: néhány alkalommal az oldalra tévedtem. Mikor lefotózok valamit, a google képek között nézek hasnoló fotókat, és ha azokhoz képest az enyém vállalható, csak akkor publikálom. Beteg, mi? ;-)

5:54 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Jó kompozició.

6:58 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal