2006/03/31

tavaszi vihar


4 megjegyzés:

Blogger Ági írta...

Noli, ez a kép a Tied! :-)

10:22 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Ebben nincs semmilyen fotosoppos trükközés?

12:03 de.  
Anonymous Névtelen írta...

huh ez itt keszult Mo-n? Nagyon kiraly.:)

11:29 de.  
Blogger Ági írta...

Noli: A kép 15 másodperces záridővel, F11 rekeszérték mellett készült. :-)
JF: Photoshopban méretre vágtam, Kép/korrekeciók/változatok menüben a több kéket választottam. Digitális zajszintet egy egységgel csökkentettem. Ha ez trükközésnek számít, akkor a válaszom: igen. Az eredeti képet szívesen felteszem, hogy össze lehessen hasonlítani.:) Amúgy nagyon trükközni már csak azért sem tudnék, mert analfabéta vagyok Photoshop-ban (is). Azonban van egy kedves ismerősöm, aki emilben Photoshop leckéket küld nekem, előbb-utóbb belejövök majd. ;)
Naya: A kép a konyhám ablakából készült. A jobb oldalon látható is az a templom, amiről van itt már egy korábbi fotó.:)

1:29 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal