2006/03/15

pink



12 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Nagyon gyönyörű! Jót tett a makro-szűrő ;)

10:56 du.  
Anonymous Névtelen írta...

bár a pink nem tartozik a kedvenc színeim közé, vagyis, eddig azt hittem :) egyszerűen fantasztikus a fotód ági!

11:07 du.  
Anonymous Névtelen írta...

fantasztikusak ;)

12:13 de.  
Anonymous Névtelen írta...

nekem is tetszik:)

8:01 du.  
Anonymous Névtelen írta...

ja Naya voltam alias utso anonim csak nem akarok mindenhova regelni..bocsi

8:01 du.  
Anonymous Névtelen írta...

no comment... nincs mit hozzáfűznöm, elmond mindent maga a kép...

tavaszt! :)

6:21 du.  
Anonymous Névtelen írta...

nagyon szepek ezek a viragos kepek. :)

2:42 du.  
Blogger Ági írta...

Drága ren, kékszemű, noli, naya, mohi, zora, kukac7 és valahány név a naptárban!
Köszi szépen!

3:43 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Ugyan, ne butáskodjál drága A. Szerintem a többiek nevében is mondhatom: mi köszönjük az élményt! Sok ilyen szép fotót még!
Szép napot!

3:55 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Nekem is teccik... És mióta láttam azóta szeretném is elküldeni a kéept egy finn kolléganőnek, aki ezért a két színért őrül meg. És hát ugye a természetben is van ilyen... Tény: tetszik a kép naon. Kérdés: elküldhetném?

10:41 du.  
Blogger Ági írta...

Hát persze Zotya! ;)

10:06 de.  
Blogger Ági írta...

czompi: hiányoztok mintaállat. ;)

6:21 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal