2006/04/26

kalapos hölgy

Nagyon hasonlít valakire ez a hölgy. Vajon kire?

14 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Nem tudom kire hasonlít, de tetszik :)

12:12 du.  
Anonymous Névtelen írta...

én tudooooom :)

5:03 du.  
Anonymous Névtelen írta...

én is tudom:) és nagyon szép!!!

6:51 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Áruljátok el nekem is :)

6:57 du.  
Blogger Ági írta...

Majd elárulom én. Azt is, hogy miért került ide fel. :)

7:00 du.  
Anonymous Névtelen írta...

csak nem...?

7:11 du.  
Anonymous Névtelen írta...

hú ki fog derülni itt valami! :O

7:37 du.  
Anonymous Névtelen írta...

nocsak. :)
szép ;)

8:12 de.  
Anonymous Névtelen írta...

valami kortárs színésznő-énekes, sztem. csak nm véletlenségből ági az? :)

12:08 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Na, gyerünk már, ki az? :)

3:11 du.  
Anonymous Névtelen írta...

hehe, mintha már látam volna valahol :)
szép kép!

11:02 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Jajj, de nagyon könnyű felismerni :)

Bájos és kacér!

11:26 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Miért is került ide fel?

11:18 de.  
Blogger Ági írta...

A fotó elsősorban azért került fel, mert részben a saját kezem munkája. A Digitális Fotó Magazin márciusi számában találtam egy cikket arról, hogy PhotoShop segítségével új képeinket hogyan varázsolhatjuk régi hatásúvá. A műveletre ennél alkalmasabb alapanyagot el sem tudtam volna képzelni. Néhány lépés kivételével viszonylag gyorsan megcsináltam az átalakítást. Nem lett tökéletes, az eredeti képhez képest azonban jóval eredetibb.
Hogy kire hasonlít a hölgy? Ennek az oldalnak a gazdájára nagyon. :)

5:20 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal