2007/06/14

sorozat


14 megjegyzés:

Blogger LGYM írta...

Ezek karperecek, vagy mik?
Amúgy szuper jó kép. Jó, hogy FF.

9:20 du.  
Blogger Ági írta...

Zsetonok. :-)

9:44 du.  
Blogger jolek írta...

kaszinóba járó vagy? naaaagy szerencsejátékos :)

10:39 de.  
Blogger Ági írta...

Még az is meglehet, de ez csak egy házi készlet. ;)

4:02 du.  
Anonymous Névtelen írta...

gyakorlott pókerezőként én egyből rájöttem mi van a képen :D
(szép zsetonok, milyen típus? carta mundi?)

9:37 de.  
Blogger Ági írta...

Nem tudom megmondani, mert nem az enyém, hanem a baráti társaságból egyikünké. Próbáltam rákeresni a neten, de nem találtam képet róla. Alimínium táskás, 500 darabos. :)

9:14 du.  
Anonymous Névtelen írta...

ti is pókereztek? mi is szoktunk keddenként :)

9:40 de.  
Blogger Ági írta...

Igen, rendszeresen összejárunk, általában hétköznap. Pókerezés, iszogatás a barátokkal. Milyen jó is ez. :)
Egyszer megnézlek titeket, ha nem baj. :)

5:53 du.  
Anonymous Névtelen írta...

oké, dobj egy mailt az agitator66@gmail.com-ra, és akkor felveszlek a levlistára :) szivesen látunk!

8:22 du.  
Blogger Ági írta...

Levél elment, remélem meg is kapod, mert valami hibát jelzett a levelező.

7:20 de.  
Anonymous Névtelen írta...

Nem kaptam meg sajnos, de néha szarakodik a gmail. Van másik mailcímem: nagy.istvan@citromail.hu

2:36 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Jaj, de szép kép, és a téma is bejövős. :]

10:34 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Hová lett innen az a szőrös kis "akt" homokdűne mellecske? Akartam hozzászólni, eszembe juttatta azt a karikatúrát, amin a nő a férfi nemiszervét, a férfi a nő mellét emelte a helyes irányba, így segítve egymáson. :-) Az ötletet köszönöm, kipróbálom kisebb kivágással, fiatalabb modellel, de nem rontom el félig belógó kézzel.

8:53 du.  
Blogger Ági írta...

A mellecske piszkozatba került.
Örülök, hogy ötletet adott a kép, D
de tudnod kell, hogy ez a fotónak csak egy részlete volt. Kivágás nélküli, teljes képen nagyon is jól mutatott az a kéz.
Továbbá, a képet nem én készítettem, hanem mint írtam, egy aktfotós. Majd tolmácsolom neki a véleményedet. (Szó szerint, ugyanis az illető külföldi).
Ha vannak a neten képeid, megadhatnád a linket, szívesen megnézném őket. :)

9:28 de.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal