2006/07/19


7 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Van itt minden: kukoricás, búzamező, erdő, vadles, erősáramú kábelrengeteg.
Tetszik ez a domb, én a búzamező aljából lőttem volna a képet. Mindenesetre köszönet az élményért.
Kár, hogy az exif infó törölve lett - valószínűleg egy fotó szerkesztő program által.

6:36 du.  
Blogger Ági írta...

Anonymous: a kép egy nagyforgalmú főút szélén készült, pont egy éles kanyarban. Lehetetlenség ezt a helyet máshonnan megközelíteni.

7:01 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Be kell menni a susnyásba, nem kell mindig kényelmesen autóból fotózni :P :)

8:10 du.  
Blogger Ági írta...

Bementem.
A számítógép előtt csücsülve nem láthatod, hogy hol álltam, de amit tudtam, megtettem a kép érdekében. :P

8:53 du.  
Anonymous Névtelen írta...

Jól sejtem, hogy tudom hol van ez?

9:42 du.  
Blogger Ági írta...

Tudom, hogy mire gondolsz, de ez nem az. ;)

10:10 du.  
Anonymous Névtelen írta...

ez valahogy szebb :D

10:14 du.  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal